OGP - CONSALTING PARTNERSHIP
Контакты:
Адрес:
ул. Соломенская дом 3, офис 807 г. Киев,
Телефон:
(044) 337-7315,
Электронная почта:
i@ogp.ua

Україна, м. Київ,

вул. Солом`янська,

буд 3, офіс 807

Polska, Kraków,

ul. Kraszewskiego

36/128

Україна, Київ,

Polska, Kraków,

Новини Бухгалтерів

Контрольовані іноземні компанії КІК з 2022

 

З 01.01.2022 року в Україні почали діяти правила щодо регулювання оподаткування контрольованих іноземних компаній. Дані нововведення актуальні для власників компанії, що знаходяться за кордоном. Наявність суворих санкції та щорічні кроки до прозорості та обміну інформацією між країнами, між банківськими установами вимагають особливої уваги до цієї теми навіть в разі наявності «заморожених» чи нульових іноземних компаній. Все таємне стане явним… Тому краще бути обізнаним та дотримуватись норми закону.

Отже норми щодо КІК відносяться до контролера іноземної компанії.

Що визнається КІК?

КІК – це контрольована іноземна компанія. При цьому іноземна юридична особа може бути і без статусу юридичної особи  а саме, трастом, фондом, партнерством і т.д.

ДІЯ СІТІ – податкові особливості та вимоги до резидентів

 

Нещодавно були прийняті Закони України: «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» від 15.07.2021 року (далі – ЗУ №1667) та «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» від 14.12.2021 року (далі – ЗУ №1946) в рамках запровадження у державі програми «ДІЯ CITY».

 

Що це?

«Дія СІТІ» - це спеціальний правовий режим для IT-галузі, який наділяє резидентів особливим правовим статусом, передбачає спеціальне оподаткування і лібералізовані трудові відносини. Резидентом можна стати виключно за власним бажанням і за умови відповідності вимогам, які розглянуті нижче.

Новий порядок обліку товарів у ФОП

 

Закон про РРО, а саме пункт 12 статті 3 закріплює, що підприємці, які проводять розрахункові операції в готівковій та/або в безготівковій формі при продажу товарів (наданні послуг) у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг, а також операції з приймання готівки зобов’язані вести облік товарних запасів та здійснювати продаж лише тих товарів (послуг), що відображені в такому обліку.

Мінфін затвердив новий Порядок ведення обліку товарних запасів Наказом № 496 від 03.09.2021 року, який набрав чинності 26 листопада 2021 року. Нормативний акт поширює свою дію на суб’єктів підприємництва, які проводять розрахункові операції, а також є:

Акцизний податок для тютюнових виробів

 

Суб’єкти господарювання, що прагнуть здійснювати виробництво та/або реалізацію тютюнових виробів повинні дотримуватись ряду умов:

  • Перебування на загальній системі оподаткування;
  • Реєстрація платником акцизного податку;
  • Наявність ліцензії на виробництво та/або роздрібну чи оптову торгівлю тютюновими виробами.

Згідно із податковим кодексом України (Далі-ПКУ) важливим також є правильне визначення дати виникнення податкового зобов’язання та термінів справляння акцизного податку із тютюнових виробів для уникнення штрафних санкцій.

Фінансові санкції у сфері реалізації електронних сигарет і рідин

 

Суб’єкти господарювання, які реалізують себе в діяльності пов’язаною із електронними сигаретами і рідинами мають дотримуватись певних вимог: продаж акцизних товарів в спеціально-відведених місцях, наявність ліцензії та певного виду акцизних марок на рідинах для заправки електронних сигарет (імпортного виробництва марки рожево-сині із надписом «РІ», вітчизняного виробництва вохристо-зелені – «РВ»).

Невиконання або порушення вищезазначених умов тягне за собою накладання фінансових санкцій, із якими можна ознайомитись в таблиці.

Акцизний податок із тютюнових виробів

 

Для оподаткування акцизним податком тютюнових виробів, тютюну та замінників тютюну згідно із чинним законодавством застосовуються адвалорні та специфічні ставки податку одночасно. Для зручності їх називають змішаними.

Сутність змішаної ставки акцизного податку полягає в тому, що вона встановлюється згідно із Податковим кодексом України (Далі - ПКУ) одночасно за ставкою у відсотках від вартості реалізації одиниці товару та у визначеній твердій сумі із одиниці реалізованого товару за встановленими виробником чи імпортером максимально роздрібними цінами із урахування ПДВ та акцизного збору.

Первинні документи для ФОП – потрібні чи ні?

  

Оскільки здійснення діяльності як фізична особа-підприємець  передбачає ведення спрощеної або загальної системи обліку, то досить частим питанням є:

«Чи потрібно мати ФОПу підтверджуючі документи на придбані та реалізовані товари або послуги». Розберемо це питання детально.

Добровільне декларування - альтернатива

 

Закон України №1539-ІХ від 15 червня 2021 року про одноразове добровільне декларування (податкову амністію), який набирає чинності із 1 вересня 2021 року із кожним днем все більш стає предметом для обговорень та викликає дискусії в суспільстві.

Якщо фізична особа відноситься до «сумлінних» платників податку (нею було сплачено всі податки і збори із доходу, за які придбані активи) то не потрібно подавати одноразову податкову декорацію.

Акцизний податок для електронних сигарет і рідин

 

Оскільки зміни в податковому кодексі України і законі України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» із 1 січня 2021 року містять ряд нововведень в частині виробництва, торгівлі рідинами для електронних сигарет та їх оподаткування акцизом ми допоможемо розібратися кожному, хто планує займатися чи займається даним видом діяльності.

Акцизний податок: платить чи не платити

 

Акцизний податок – це тема, яка цікава не тільки суб’єктам господарювання, що займаються діяльністю пов’язаною із виробництвом та реалізацією підакцизних товарів, але й кінцевим споживачам (платникам) акцизу.

Перш за все, слід розуміти, що акцизний збір – це непрямий податок, що сплачується за окремі види товарно-матеріальних цінностей (Далі – ТМЦ) та включається до вартості товару згідно із Податковим Кодексом України.

Перевірки Держпраці – штрафні санкції

 

У процесі здійснення підприємницької діяльності суб’єкти господарювання можуть вступати в трудові відносини із фізичними особами, тобто використовувати найману працю. В даному випадку, фізична особа-підприємець чи компанія стає роботодавцем для своїх працівників та повинна дотримуватися чинних умов трудового законодавства.

Оскільки значний вплив на розмір штрафів за порушення у сфері трудових відносин залежить від розміру мінімальної заробітної плати (далі –МЗП)  на момент виявлення такого порушення, то в таблиці  Ви зможете ознайомитися із актуальними даними враховуючи поточний розмір МЗП – 6000грн., та сумами штрафних санкцій за умови застосування прогнозованого значення МЗП від 01.12.2021р., у сумі 6500 грн., що прописано в Законі України «Про державний бюджет на 2021 рік».

Добровільне декларування. Ставки податку. Перелік звільнень.

 

 Згідно із набравшим чинності законом щодо одноразового декларування встановлено перелік осіб (декларантів), що можуть скористатись правом на декларування активів і прописано умови, за яким фізична особа не може бути декларантом. Отже, декларантами можуть бути:

  • Фізичні особи-резиденти ( у т. ч. самозайняті особи);
  • фізичні особи нерезиденти (які були резидентами на момент нарахування доходів та/або отримання активів, із яких не було сплачено податковим агентом чи фізичною особою самостійно ПДФО і військовий збір)

Одноразове добровільне декларування у 2021-2022

 

Із 21 липня 2021 року набрав чинності Закон України №1539-ІХ.

Головна мета даного закону:

  • Легалізація активів які частково або повністю знаходяться в тіні;
  • Повернення грошових коштів та інших матеріальних та нематеріальних активів у легальний оббіг (є актуальним для фізичних осіб, що отримували заробітну плату частково або повністю «в конверті» без узаконення трудових відносин).

Що таке одноразове (спеціальне) добровільне декларування та збір з нього ?

Штрафи при роботі з ПРРО

 

Питання застосування реєстраторів розрахункових операцій, в тому числі і програмних, сьогодні особливо актуальне. Законодавство змінюється, тому слід знати, в яких випадках застосовуються РРО/ПРРО, а в яких випадках їх застосування не є обов’язковим, адже за недотримання вимог при роботі з реєстраторами передбачені фінансові санкції.

Розділ V Закону України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» закріплює відповідальність за порушення порядку застосування РРО/ПРРО.

Реєстрація ПРРО - з досвідченим бухгалтером простіше.

РРО (ПРРО) для ФОП

 

Реєстратор розрахункових операцій – інструмент або програмне застосування, що виконує фіскальні функції і використовується для реєстрації розрахункових операцій при продажі товарів, торгівлі валютними цінностями готівкою та/або реєстрації кількості проданих товарів чи наданих послуг, операцій з видачі та з приймання готівки для подальшого переказу.

На сьогодні поряд із звичним РРО закон дозволяє використання програмного реєстратора розрахункових операцій. ПРРО – програмний комплекс, який використовується на будь-якому пристрої і в якому фіскальні функції реалізуються через фіскальний сервер контролюючого органу. Простіше кажучи, програмний РРО – програма, встановлена на будь-який гаджет, за допомогою якої здійснюються розрахункові операції.

ПРРО для ТОВ у 2021

 

Протягом останніх років питання застосування реєстраторів розрахункових операцій не втрачає своєї актуальності. З метою тотальної фіскалізації підприємств та ФОП, законодавство постійно змінюється, тому слід бути в курсі останніх змін. Наприклад, не так давно, з серпня 2020 року, було дозволено ТОВ та ФОП використовувати на вибір програмні реєстратори. Також останніми змінами відтермінували обов’язкове застосування РРО для всіх фізичних осіб-підприємців, і разом з цим затвердили штрафні санкції. Якщо з ФОПами ситуація приблизно зрозуміла, проаналізуємо нюанси застосування РРО/ПРРО для ТОВ в 2021 році.

Звітність в НКРЗІ у 2021 році

 

Держава строго регулює сферу зв’язку і телекомунікацій, тому відповідно до чинного законодавства, оператори та провайдери зобов’язані звітувати про свою діяльність. Вимога подачі звітності стосується абсолютно всіх суб’єктів господарювання надання послуг в даній галузі: доступу до Інтернету, рухомого (мобільного), фіксованого телефонного зв’язку, обслуговування телемереж, користування каналів електрозв’язку та ін. Як і раніше, необхідно подати такі види звітів: квартальний, піврічний, річний, а також річний про якість телекомунікаційних послуг.

Єдиний податок 4 групи

 

Сільське господарство є одним з головним секторів економіки в Україні.  Відповідні кліматичні умови, родючі землі та угіддя дають змогу підприємцям успішно займатися фермерством, вирощувати різні культури. Для підтримки сільськогосподарського бізнесу державою запроваджуються різні особливі режими, в тому числі і в оподаткуванні. Так, в спрощеній системі існує спеціальна 4 група, що передбачена лише для СПД-сільгоспвиробників, і відрізняється від інших трьох. Кому саме підходить ця група, які умови, ставки податку, що можна, а що заборонено? – Це розглянемо далі.

Єдиний податок 3 групи

 

Суб’єкти, які здійснюють підприємницьку діяльність в Україні, сплачують податки на спрощеній або загальній системі оподаткування. На загальній стягується певний відсоток з чистого доходу, а також інші збори, але не має обмежень за видами діяльності, кількістю найманих працівників, річного прибутку тощо. На спрощеній системі підприємець сплачує щомісячно фіксовану суму за ставкою у відсотках залежно від обраної групи і веде спрощену звітність, при цьому для таких платників є перелік заборонених сфер діяльності, обмеження по найму робітників і сумі доходу за рік. Перша і друга групи мають простіші умови, ніж третя і четверта. Розглянемо, які особливості передбачені для підприємців на 3-ій групі.

Єдиний податок 2 групи

 

Фізичні особи-підприємці під час реєстрації своєї діяльності стикаються з питанням вибору системи оподаткування. До цього слід підійти серйозно, адже в подальшому це впливатиме на вирахування з доходу від бізнесу. Більшість підприємців обирають саме спрощену систему – платити кожен місяць фіксовану суму, незалежно від доходу, видається досить зручно та вигідно. Кожна група має свої умови та обмеження, про які слід знати ФОП, щоб підібрати найбільш оптимальний варіант для своєї діяльності. Проаналізуємо, яким підприємцям підходить 2-га група та які переваги і обмеження вона надає платникам єдиного податку.

Які ФОП можуть бути на другій групі?

Єдиний податок 1 групи

 

Кожен, хто провадить підприємницьку діяльність, зобов’язаний сплачувати податки. Як відомо, існує два види системи оподаткування – загальна та спрощена.

Спрощена система являє собою спеціальний податковий режим, що замість окремих податків і зборів передбачає сплату єдиного податку, а також ведення  обліку та звітності в спрощеному порядку. Фізична особа-підприємець самостійно може обрати для себе спрощену систему при умові, що її діяльність відповідає обмеженням, встановленим Податковим кодексом. Так, існує 4 групи платників єдиного податку. Проаналізуємо, хто належить до першої групи та які особливості є для таких платників.

Податкові перевірки у 2021 році

 

Карантин, пандемія чи економічні негаразди не зупинять чиновників шукати правду та контролювати належну сплату податків. 2021 рік може бути показовим.

Плани затверджені і податкові органи готові до контролю сумлінності податкового обліку і декларування та сплат до бюджету. Отже швидкий аналіз плану-графіку показує, що будуть перевірені:

Акциз для електронних сигарет та рідин

 

З початку 2021 року в Україні будуть діяти нові правили торгівлі рідинами для електронних сигарет. Правила передбачають ліцензування виробництва та торгівлі рідинами. І якщо з отриманням ліцензії не все просто але все ж таки є час для того щоб розібратися, то імпортерам і виробникам рідин вже слід замислитись над отриманням всіх необхідних документів.

Критерії ризиковості платника ПДВ

 

Податкові органи кожної держави за своїм призначенням шукають можливості наповнити скарбницю та ведуть боротьбу з тими хто ухиляється від оподаткування. В Україні самим красномовним елементом цієї боротьби є моніторинг та зупинення реєстрації податкових накладних з податку на додану вартість.

В Постанові Кабінет Міністрів України № 1165, від 11.12.2019 затверджено порядок автоматичного моніторингу, зупинення реєстрації податкових накладних (ПН), критерії ризиковості платника податку та окремої операції та порядок оскарження. До того ж податкові органи наказом №479 від 08.09.2020 року оновили перелік кодів товарів, які застосовуються при  визначенні ризиковості господарської операції.

Договір на платне навчання зі знижкою 18%

 

Незважаючи на тривалий карантин і діти і дорослі по звичному чекають свята – день знань. Отже у 2020 році з 1 вересня учні готуються піти до своїх навчальних закладів. Звичайно у наш час і особливо у великих містах є чудовий вибір закладів освіти від дитячого садочка і школи до професійного коледжу та університету.

РРО для ФОП у 2020-2021

Підприємці це основа середнього класу, яку намагаються контролювати за допомогою реєстраторів розрахункових операцій. Якщо до 2020 року була межа в 1 млн гривень, яка дозволяла ФОП не застосовувати у бізнесі реєстратори, то нові зміни у законодавстві будуть тримати на контролі все більшу кількість бізнесменів.

 

Як буде до 01.01.2021 року.

Фінансова допомога від Центру зайнятості по частковому безробіттю

 

Пандемія та українськи реалії протистояння COVID-19 визначають дії бізнесу та державних органів у 2020 році. Під час дії карантинних заходів починаючи з 12.03.2020 року і продовжуючи нині підприємства і приватні підприємці вимушені пристосовуватися до поточної ситуації. Скорочення видатків в першу чергу торкнулося питань орендних платежів, які були предметом спору у весняний період. З іншого боку численні підприємства внаслідок простою почали якщо не звільняти персонал, то за взаємною згодою з співробітниками домовлятися про відпустки без збереження заробітної плати та про скорочення робочого дня і заробітної плати для працівників, які залишились працювати.

Декларування за 2019 рік. Податкова знижка.

 

Кожного року фізичні особи мають право подати декларацію про доходи та майновий стан. Для певних категорій громадян це не право а обов’язок. Особливо слід бути уважним якщо фізична особа отримує дохід від іншої фізичної особи, наприклад за оренду нерухомості чи іншого майна. Також слід бути уважним при інвестиційному доході та доходах отриманих за кордоном або від іноземних компаній. В той же час отримання права на податкову знижку – це приємна можливість відчути справедливість та отримати свій сплачений (переплачений) податок.

В будь якому випадку декларування стає все більш популярним серед свідомих громадян, так як наявність легального задекларованого капіталу – це великий плюс для кредитного рейтингу та можливих подальших значних угод. Нагадуємо що для здійснення майбутніх угод по купівлі землі потрібно мати докази (декларацію) про походження коштів.

Постійне представництво за новими правилами у 2020 році

 

Представництво іноземних компаній в Україні є одним із способів ведення бізнесу із закордону з українськими бізнесменами. Зрозуміло, що це не найдешевший варіант, адже тільки реєстрації коштує 2500 доларів США. Але наш досвід супроводження міжнародного бізнесу свідчить, що це непомітна ціна в противагу з численними перевагами, якщо вміти ними користуватися.

Допомога на дітей для підприємців, ФОП під час карантину

 

З моменту початку пандемії та впровадження режиму карантину держава намагається допомогти бізнесу. Яким чином ці наміри втілюються, може відчути майже кожен підприємець. Крім підвищення лімітів для ФОП, які представлені нижче, уряд також намагається допомогти безробітним (підвищення мінімальної виплати), встановити канікули стосовно певних податків  та надати грошову допомогу підприємцям з дітьми.

Як стати неприбутковою організацією?

 

Відповідно до чинного законодавства не всі підприємства та організації повинні сплачувати податок на прибуток.

Так, в Податковому кодексі України присвячена окрема стаття, яка чітко вказує на перелік суб’єктів, які відносяться до платників податків, а також відокремлює неприбуткові oрганізації.

Хто повинен зареєструватись платником ПДВ в Польщі

 

Польське законодавство дає платникам податків вибір щодо того, чи повинен він стати активним платником податку на товари та послуги, або скоріше скористатися виключенням, на яке вони можуть мати право, тільки в певних ситуаціях. Коли варто бути платником ПДВ?

При створенні компанії варто розглянути, чи діяльність, яку Ви будете здійснювати як частину вашого бізнесу, автоматично звільняється від оподаткування ПДВ або, як правило, оподатковується. Перелік суб’єктів, які звільнені від ПДВ зазначено у ст. 43 Закону Польщі про ПДВ. До них належать, серед іншого, санітарні транспортні послуги, професія психолога або медичного обслуговування. Якщо Ви надаєте такі послуги, Ви підпорядковуєтеся статусу платника податків, який повністю звільняється від ПДВ.

Акцизні склади – зміни у 2019 році

 

Зміни в Податковому кодексі України прийняти у 2018 році і які почнуть діяти з липня 2019 року продовжать регуляторне навантаження на сферу виробництва та обігу алкогольної продукції і виробництва та обігу пального. В даній статті ми підготували стислий огляд основних положень щодо діяльності акцизних складів.

Перевірки Держпраці на підставі Розпорядження КМУ № 649-Р

 

05 вересня 2018 року Розпорядженням КМУ № 649-Р були затверджені заходи спрямовані на детінізацію відносин у сфері зайнятості населення. Дане розпорядження адресовано таким державним органам:  Державній службі з питань праці, Державній фіскальній службі, Пенсійному фонду України,  Національній поліції, іншим центральним органам виконавчої влади та органам місцевого самоврядування.

Блокування ПДВ, податкових накладних - 2018 рік

 

Ні для кого не таємниця, що в Україні значна частина економіки знаходиться в «тіні». Тому з метою легалізації бізнесу та наповнення бюджету було запроваджено електронну систему адміністрування ПДВ, а згодом і автоматичне блокування податкових накладних малого та середнього бізнесу, якщо останні відповідали встановленим критеріям.

 Отже, система блокування податкових накладних була введена для того, щоб «вивести на чисту воду» недобросовісних платників податків, які, наприклад, купують м'ясо і продають будівельні роботи.

Податок на нерухомість для ФОП - обов’язково

 

В Україні кожен, хто має у власності нерухомість, має замислитись над її оподаткуванням, адже відповідно до Податкового кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки (далі – податок на нерухомість), мають сплачувати як юридичні, так і фізичні особи.

Новації оподаткування 2018

 

Підприємці, які вже мають власний бізнес чи планують його створювати, повинні  бути поінформовані про певні ризики щодо бюджетування start up і майбутніх витратах, у вигляді податкових платежів, які можуть бути понесені у процесі ведення господарської діяльності.

Тому для уникнення неприємних сюрпризів, пропонуємо розглянути новації  у системах оподаткування 2018:

Закрити чи продати компанію?

 

Що дешевше: закриття чи продаж компанії?

Кожна компанія завжди проходить стадії господарювання: початок ведення, розвиток та занепад бізнесу. І от саме тоді, коли відбувається занепад бізнесу управлінцям необхідно прийняти рішення про виведення активів, сплату всіх боргів і закриття компанії чи сплату податку з інвестиційного прибутку при продажі корпоративних прав.

При розгляді конкретної ситуації, а саме: компанія А зареєструвалася в 2008 році зі статутним капіталом 50 000 гривень. У 2018 році бізнес став нерентабельним і підприємство має кредиторську заборгованість за товари (роботи, послуги) в сумі 5 млн. гривень. Виникає питання, яке рішення доцільніше прийняти засновнику-фізичній особі – закриття чи продаж бізнесу і якщо продавати компанію, то по якій вартості?

Нарахування дивідендів у 2018 році

 

Підбиваючи підсумки минулого року, власники прибуткових підприємств замислюються про отримання дивідендів. Розглянемо нюанси оподаткування дивідендів, при виплаті їх фізичним особам – засновникам.

Відповідно до законодавства України дивідендами виступає частина чистого бухгалтерського прибутку, яка розподілена між власниками відповідно до їх долі у власному капіталі підприємства.

Строки і порядок виплати дивідендів визначається в установчих документах підприємства та рішенням засновників, яке приймається на загальних зборах учасників. Таке рішення підтверджується протоколом зборів, на підставі якого керівник суб'єкта господарювання видає наказ про нарахування та виплату дивідендів.

Застосування індивідуальної податкової консультації у 2018 році

 

Враховуючи часті зміни у податковому законодавстві України, у процесі здобуття прибутку управлінці задаються питаннями щодо правильного адміністрування тих чи інших податкових платежів. Тому питання отримання індивідуальної податкової консультації є актуальним на даний час.

Суб'єкт підприємницької діяльності може звернутися до органів ДФС із зверненням на індивідуальну податкову консультацію з питань практичного застосування конкретних норм податкового законодавства. При цьому, контролюючий орган має надати такому платнику податків безоплатну індивідуальну консультацію протягом 25 календарних днів після звернення суб'єкта господарювання. Водночас, індивідуальна податкова консультація носить індивідуальний характер і тому її зможе використати тільки той платник податків, якому надано таку консультацію.

Податки за користування радіочастотним ресурсом України

 

Для надання телекомунікаційних послуг оператори і провайдери повинні бути внесені до реєстру операторів, провайдерів телекомунікацій, який веде Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (далі – НКРЗІ).

Підприємці (оператори або провайдери) при плануванні бізнесу у сфері зв’язку та інформатизації враховують податкове навантаження при наданні телекомунікаційних послуг, адже держава також забажала оподатковувати такі послуги рентною платою за користування радіочастотним ресурсом України (далі – рентна плата).

Як скористатися податковою знижкою

 

За податковим законодавством фізична особа - громадянин України, яка має офіційний задекларований дохід, може повернути частину сплаченого податку з доходів фізичних осіб у вигляді податкової знижки (далі – знижка) за умови здійснення певних витрат.

Знижка надається виключно фізичним особам - резидентам, і визначається як підтверджена документально сума витрат, понесених у зв'язку з:  

Пільги та єдиний податок для агросектору

 

У 2017 році затверджено Порядок розподілу бюджетної дотації для розвитку сільськогосподарських товаровиробників та стимулювання виробництва сільськогосподарської продукції, в якому наведено окремий перелік осіб, які мають право на дотацію, зокрема: сільгосптоваровиробники, які займаються вирощуванням ягід, горіхів, тютюну, винограду, фруктів, овочів та цукрових буряків, тваринництвом.

Реєстрація платником ПДВ для закладів охорони здоров’я

 

В Україні популістичні податкові реформи не перестають «дивувати» бізнес. Але в реаліях кожна податкова реформа призводить до збільшення податкового навантаження у всіх сферах соціально-економічного життя суспільства.

Не обійшлось без податкових реформ і у сфері охорони здоров'я. Так, було введено ставку 7% на товари медичного призначення, перелік яких зазначено в Постанові Кабінету Міністрів України від 03.09.2014 №410. При цьому інші аналогічні товари, що не передбачені цією Постановою, оподатковуються за ставкою 20%. На додачу фіскали по-своєму тлумачать Податковий кодекс України (далі – ПКУ) з питання обов'язкової реєстрації  платником ПДВ лікарняних закладів.

Податкові пільги для бізнесу з 2017 року

 

Одним з актуальних питань сьогодення є створення комфортних умов ведення бізнесу та стимулювання розвитку економіки за допомогою виваженої податкової політики держави. З огляду на це, на законодавчому рівні для окремих груп платників податків, які мають певні особливості у видах діяльності, об’єкті оподаткування або характері та суспільному значенні здійснюваних ними витрат, передбачено надання податкових пільг.

Оподаткування поворотної фінансової допомоги

 

Для ведення будь-якого бізнесу необхідні обігові кошти, в яких інколи виникає нагальна потреба. Зручним фінансовим інструментом для поповнення обігових коштів є поворотна фінансова допомога (далі – ПФД). Це пояснюється тим, що у порівнянні з іншими фінансовими інструментами ПФД не передбачає додаткових витрат для її отримання та користування. Наприклад, за банківським кредитом необхідно сплачувати відсотки, а при виплаті дивідендів засновникам сплачуються податки.

Оподаткування ПДВ при постачанні програмної продукції

 

В Україні досить стрімко розвивається інформаційно-технологічна галузь, і не останню роль в цьому розвитку відіграло податкове законодавство.

 Відповідно до п. 261 підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України (далі – ПКУ), тимчасово, з 1 січня 2013 року до 1 січня 2023 року, операції з постачання програмної продукції  звільняються від оподаткування ПДВ. При цьому до програмної продукції відносять:

Оподаткування в Україні доходу, отриманого із закордону

 

Відомо, що основною діловою метою бізнесу є отримання прибутків. З огляду на це, суб'єкти господарювання здійснюють свою діяльність як на території України, так і за її межами. Але щоб досягнути бажаного результату управлінців цікавить збільшення доходів та зменшення витрат у процесі діяльності компанії. Тому часто міжнародні фінансово промислові групи створюють на території України афілійовані підприємства, на яких відбувається здешевлене виробництво, за рахунок недорогої робочої сили, а дохід отримується за рахунок експортних операцій за конкурентними цінами. Тому дана стаття має актуальне значення особливо для великого і середнього бізнесу та закордонних інвесторів.

Анулювання реєстрації платника ПДВ

 

Ведення бізнесу в Україні потребує оперативного та ефективного планування податкового та фінансового обліку. В іншому випадку якщо бізнес буде діяти навмання чи експериментувати можна зіткнутися з складним адмініструванням податків чи надмірним податковим тягарем.   Потрапивши в таку ситуацію – виплутатися з неї буде не просто, оскільки це займе багато часу, зусиль і витрат.

Аналіз систем оподаткування у 2017

 

Актуальним питанням для ведення бізнесу є отримання позитивного економічного ефекту. Одним з методів досягнення цієї мети може бути зменшення податкового навантаження.

Для оптимізації податкового навантаження суб'єкти господарювання можуть обрати одну із систем оподаткування:

  • загальну;
  • спрощену.

Тонкощі ПДВ у 2017 році

 

Податок на додану вартість складається з: податкового кредиту та податкового зобов’язання.

При купівлі товару податковий кредит включається до ціни товару, який купує суб’єкт підприємницької діяльності. Згідно Закону, податковий кредит – сума, на яку платник податку має право зменшити податкове зобов’язання звітного періоду.

Податкове зобов’язання – загальна сума податку, одержана (нарахована) платником в звітному періоді. Це та сума податку, яку суб’єкт господарювання нараховує на вартість, яку він додає до товару, для того, щоб реалізувати його та отримати прибуток.

До бюджету, платник ПДВ, платить суму, яка складає різницю між податковим зобов’язанням та податковим кредитом.

ФОП vs ТОВ

 

Одним з найважливіших питань є вибір організаційно-правової форми. Підприємницька діяльність може здійснюватися фізичною особою - підприємцем або юридичною особою. Від правильного вибору організаційно-правової форми залежить організація та ведення бізнесу тому до цього питання треба підходити з особливою увагою.

Єдиний податок – реєстрація

 

Порядок обрання або переходу на спрощену систему оподаткування регламентується ст. 298 Податкового кодексу. Юридична особа або ФОП вправі перейти на спрощену систему як відразу під час реєстрації як суб’єкта господарювання, так і згодом, у будь-який час.

Для обрання або переходу на спрощену систему оподаткування суб’єкт господарювання подає до органу державної податкової служби заяву про застосування спрощеної системи оподаткування за формою, затвердженою наказом Міністерства фінансів.

Спрощена система оподаткування – ставки єдиного податку.

 

Податковим кодексом України для суб’єктів господарської діяльності передбачена можливість застосування спрощеної системи оподаткування, яка передбачає сплату єдиного податку. Сама спрощена система оподаткування передбачає заміну ряду податків на один, а також дозволяє вести спрощений облік результатів діяльності та подавати спрощену звітність в податкові органи.

Підприємець може самостійно обрати для себе таку систему оподаткування доходів, якщо він відповідає певним вимогам і зареєструється платником єдиного податку.

Оптимізація ЗП у 2017 році. Заробітна плата у 2017 році.

 

Заробітна плата в Україні нараховується відповідно до норм Закону України «Про оплату праці» № 108/95 –ВР від 24.03.1995 р. зі змінами та доповненнями та регламентується Кодексом Законів про працю. До фонду оплати праці входить основна та додаткова заробітна плата, заохочувальні та компенсаційні виплати, матеріальна допомога.

Основна заробітна плата нараховується виходячи з затверджених посадових окладів та розраховується шляхом множення середньоденної (середньогодинної) зарплати у відповідному місяці на кількість відпрацьованих днів (годин) в цьому місяці. Для визначення середньоденної (середньогодинної) заробітної плати потрібно посадовий оклад працівника розділити на встановлену норму робочого часу.

Розрахунок заробітної плати – це складний процес, який включає безліч законодавчо регульованих видів нарахувань і утримань, державних гарантій, оподаткування та звітність.

НАШІ КЛІЄНТИ

  • Антекстрой

    Антекстрой

  • Ассоциация медицинских организаций

    Ассоциация медицинских организаций

  • Бест Линк

    Бест Линк

  • БИХЕЛС

    БИХЕЛС

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

МИ ЗАВЖДИ НА ЗВЯЗКУ В МЕСЕНДЖЕРАХ

+38 067 469 86 10

 

ПРОСТО НАЖМІТЬ:

 

або

ЗАПОВНІТЬ ЗАЯВКУ ТА МИ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ

Please, enter your name
Please, enter your phone number
Please, enter your message