OGP - CONSALTING PARTNERSHIP
Контакты:
Адрес:
ул. Соломенская дом 3, офис 807 г. Киев,
Телефон:
(044) 337-7315,
Электронная почта:
i@ogp.ua

Україна, м. Київ,

вул. Солом`янська,

буд 3, офіс 807

Polska, Kraków,

ul. Kraszewskiego

36/128

Україна, Київ,

Polska, Kraków,

Як іноземцю відкрити ТОВ?

 

Простота реєстрації бізнесу в Україні, низькі податкові ставки в порівнянні з багатьма країнами Європи, а також державна підтримка в окремих сферах бізнесу – роблять Україну досить привабливою державою для залучення іноземців до ведення підприємницької діяльності. Найбільш популярним способом відкриття власного бізнесу в Україні для іноземного громадянина є реєстрація ТОВ, оскільки ризик збитків, пов’язаних з діяльністю товариства, учасники несуть виключно у межах своїх вкладів. Іноземні фізичні та юридичні особи можуть з легкістю бути учасниками ТОВ на території України, але виникає чимало нюансів, які необхідно врахувати перед початком ведення бізнесу.

Як отримати ліцензію на торгівлю Е-сигаретами?

 

Тютюновий ринок прогресує і просуває нові продукти на фоні скорочення поширеності куріння звичайних сигарет. Швидке поширення тенденції на куріння за допомогою електронних приладів, яких з кожним днем все більше з’являється на полицях магазинів, а також їх широкий асортимент зумовлює питання законодавчого регламентування такого продажу.

Як відповісти на можливу відмову в реєстрації ТМ

 

Брендування є одним з невід’ємних складових створення певного продукту або послуги. Щоб захистити  торгову марку (ТМ) від недобросовісної конкуренції та незаконного використання на законодавчому рівні закріплюється правова охорона знаків для товарів і послуг шляхом  реєстрації останніх. Сама процедура реєстрації ТМ не є досить тяжкою, однак потребує достатньо тривалого часу. Процедура реєстрації знаку для товарів і послуг (ТМ) складається з декількох етапів:

Як продовжити термін дії посвідки та дозволу на працевлаштування іноземця

 

Однією з найбільш популярних підстав для тимчасового перебування в Україні для іноземних громадян є бізнес. Документом, який підтверджує законне перебування в даному випадку є посвідка на тимчасове проживання, отримана на основі офіційного працевлаштування. Дозвіл на працевлаштування надає право іноземним громадянам перебувати в Україні до 3 років безперервно. Отримати дозвіл на 3 роки можуть лише деякі категорії працівників, наприклад: засновники компаній, IT-спеціалісти, високооплачувані професіонали, працівники творчих професій, випускники світових та рейтингових університетів та гіг-спеціалісти. Інші працівники отримують дозвіл на пів року або на один рік.

Досить часто зі спливом строку дозволу на працевлаштування настають певні негативні наслідки для іноземних працівників:

Як самозайнятому підприємцю отримати ліцензію на автоперевезення?

 

Послуги трансферу є досить популярним видом господарської діяльності по всьому світу, адже перевезення необхідні в будь-якій сфері нашого життя (повсякденній, туристичній та інших). Як відомо, майже всі перевезення як внутрішні, так і міжнародні, як пасажирів, так і вантажів підлягають ліцензуванню. Окрім загальних вимог по отриманню ліцензій на різні види перевезень існують також більш спрощені умови. На нижчезазначені види перевезень самозайняті авто перевізники  можуть отримати ліцензію по спрощеній процедурі:

  • Внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів на таксі;
  • Внутрішні та міжнародні перевезення пасажирів легковими автомобілями на замовлення.

Як отримати ліцензію на протипожежну діяльність

 

Протипожежна безпека є важливою складовою роботи кожного підприємства. Фактично всі будівлі, пов’язані з перебуванням людей, повинні бути обладнані відповідним устаткуванням на випадок виникнення пожежі. Такі послуги чи роботи надають окремі суб’єкти. Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», протипожежна сфера підлягає ліцензуванню. 

Як суб’єкти господарювання можуть отримати дану ліцензію та яких вимог вони повинні дотримуватися?

Як отримати ліцензію на будівництво ДІАМ

 

Роботи в сфері будівництва завжди затребувані. Постійно будуються нові будівлі, реконструюються існуючі. Тому і бізнес в будівельній сфері теж прибутковий. Безумовно, будівництво – важлива галузь. Від якості виконаних робіт напряму залежить безпека людей, адже трапляються непоодинокі випадки ситуацій чи аварій у зв’язку з обвалами будинків як зовні, так і всередині. Таким чином, виконання будівельних робіт потребує значного контролю з боку держави. І, відповідно до законодавства, діяльність з будівництва потребує ліцензування. Їх отримання стосується як юридичних, так і фізичних осіб-підприємців.

На сьогодні цікава ситуація з отриманням ліцензій в даній сфері. Раніше влада вирішила, що немає необхідності в регулюванні будівництва. Так, змінами від 13 березня 2020 року було скасовано отримання ліцензії на будівельні роботи і було ліквідовано орган ліцензування – на той час Державна архітектурно-будівельна інспекція.

Як відновити статутні документи для ТОВ

 

Кожне господарське товариство створюється і здійснює свою діяльність на підставі установчих документів, які регламентують основні принципи взаємовідносин між учасниками, закріплюють правовий статус органів управління, регулюють інші важливі питання компанії. Установчі документи обов’язково затверджуються засновниками і реєструються державним реєстратором. Для товариства з обмеженою відповідальністю таким документом є статут – він основа для закріплення норм та правил діяльності товариства. В процесі господарювання бувають різні життєві ситуації, наслідки яких відображаються і на статутному документі. Наприклад, пожежа, викрадення, просто втрата оригіналу статуту. В таких випадках необхідно відновлювати втрачені статутні документи.

Які документи повинні мати човен, яхта, катер, водний мотоцикл

 

Наближається літо, а отже починається сезон водних атракціонів, прогулянок на воді. В Україні добре розвинена річкова та морська системи, тому підприємництво з перевезення пасажирів водним транспортом є досить прибутковим. Проте лише однієї наявності яхти, катера чи човна недостатньо для того, щоб здійснювати ними перевезення людей. В такого бізнесу є юридична сторона. Тому спочатку потрібно оформити ліцензію на водні перевезення. Такий дозвільний документ можуть отримати тільки ті судна, які мають комерційне призначення. Проаналізуємо, які документи повинні бути на човен, яхту, катер та водний мотоцикл.

Як отримати довідку UA-PL-1 для відрядженого працівника

 

Останнім часом багато українців подорожують за кордон з робочих причин. Виходячи на новий, міжнародний рівень, потрібні гнучкі інструменти для співпраці. Часто виникає потреба, коли необхідно відряджати працівника за кордон для виконання тих чи інших робіт, при  цьому не працевлаштовуючись за кордоном.

З деякими країнами укладено Угоди щодо трудових відносин таких робітників. Так, у відносинах з Польщею передбачено співпрацю в сфері працевлаштування та соціального забезпечення робітників. Між Україною та Польщею укладено Угоду про соціальне забезпечення та Адміністративний договір щодо застосування цієї Угоди.

Як отримати посвідчення закордонного українця у 2021 році

 

Українська діаспора є достатньо чисельною і її представники знаходяться в багатьох країнах світу. Україна зацікавлена в підтримці «корінних» українців, що проживають за її межами, наша держава піклується про них, надаючи певного правового статусу та переваги. Для користування всіма пільгами, правами та обов’язками даного статусу необхідно оформити посвідчення закордонного українця.

Які ж особливості передбачені для отримання такого документу в 2021 році? Це питання врегульовано Законом України «Про закордонних українців» (останні зміни були ще в 2012 році). Закордонним українцем є особа, яка має походження з України або визнає свою належність до української нації.

Як припинити ФОП у 2021 році

 

Закриття діяльності фізичної особи-підприємця може відбуватись за різних причин. Наприклад, підприємницька діяльність може стати збитковою, або ж може просто відпасти необхідність у ФОП. В 2021 році,  в умовах нестабільної економічної ситуації, спричиненої епідемією коронавірусу, питання про закриття підприємницької діяльності стало особливо актуальним. З юридичної точки зору, підставами для ліквідації фізичної особи-підприємця є рішення суду або рішення самого підприємця про припинення своєї господарської діяльності. В більшості випадків закриття ФОПа зініціюється саме волевиявленням підприємця.

Як змінити склад учасників у ТОВ у 2021 році

 

Зміна складу учасників товариства досить поширена процедура. Часто буває, що в процесі зайняття господарською діяльністю змінюються інтереси співзасновників, хтось припиняє свою участь в товаристві, хтось передає свою частку іншим, або ж навпаки, долучаються нові учасники. Всі ці зміни вимагають реєстрації та відповідного затвердження в статутних документах.

Проаналізуємо, в яких випадках змінюється склад учасників ТОВ.

Як стати оператором чи провайдером в 2021 році

 

Діяльність у сфері телекомунікацій має важливе значення як для розвитку економіки, так і для забезпечення потреб населення. Дана галузь спрямована на надання якісних послуг споживачам та на створення високорозвиненої інфраструктури способів передачі інформації. Суб’єктами ринку телекомунікацій є оператори та провайдери.

Проаналізуємо, яким чином можна оформитися оператором чи провайдером в 2021 році.

Які ліцензії є у сфері зв’язку

 

Діяльність у сфері зв’язку користується попитом і завжди є затребуваною. Щоденно ми користуємося телефонами, телебаченням, радіо тощо. Суб’єкти, які надають послуги з телекомунікацій, зобов’язані дотримуватися законодавчих вимог щодо їх діяльності для якісного обслуговування споживачів.

Оформлення ліцензії у сфері зв’язку свідчить про законність діяльності, відповідність всім стандартам та нормативам, гарантію належного надання послуг клієнтам. Розглянемо, які ліцензії в даній галузі передбачено законодавством.

З чого почати при відкритті приватного дошкільного закладу

 

Однією зі складових системи дошкільної освіти є заклади дошкільної освіти незалежно від типу та форми власності.

На сьогодні досить великої популярності набули приватні дитячі садочки. Це зумовлено багатьма факторами: недостатнє фінансування комунальних та державних садочків, відсутність достатньої кількості місць для дітей в таких закладах, досить вузька сфера сучасних освітніх програм та багато інших. Всі ці фактори зумовлюють відкриття приватних садків та центрів розвитку дітей.

Хто може отримати ліцензію на рідини Juul, Iqos?

 

З 1 січня 2021 року почалося ліцензування сфери господарської діяльності пов’язаної з виробництвом та продажем рідин для eлектронних сигaрет. В свою чергу рідини для eлектронних сигaрет відтепер відносяться до підакцизних товарів.

Досить актуальним є питання серед підприємств та підприємців кому необхідно отримувати ліцензії в сфері обігу рідин для eлектронних сигaрет та які вимоги ставляться до продавця Juul, Iqos та інших брендів.

Як отримати статус закордонного українця

 

Однією з підстав для розширення прав інoземців та oсіб без грoмадянства на території України є отримання статусу закoрдонного українця.

Згідно з вітчизняним законодавством закордонним українцем може стати іноземець або особа без громадянства, який досягнув 16 років, не має громадянства України та має одну з таких підстав:

  • походить з України
  • має українське етнічне походження.

Українським етнічним походженням характеризується приналежністю певної особи або її родичів до української нації та визнання її батьківщиною.

Як будуть перевіряти посередників з працевлаштування у 2021 році

 

Наближається 2021 рік і вже затверджено і оприлюднено плани перевірок. Відповідно до чинного законодавства Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України відповідає як за видачу ліцензій так і за перевірки у даній сфері.

Отже, незважаючи на затвердженні плани перевірок, до яких можуть вноситись корективи можливі також і позапланові перевірки у разі, наприклад, скарг від клієнтів на дії агентства або не здачі обов’язкової звітності чи недостовірну інформацію в ній. Тобто не варто розслаблятися та недотримуватися норм законодавства.

Як відкрити охоронну компанію

 

Охоронний бізнес є одним із актуальних і стабільних видів підприємницької діяльності. В наш час, коли технічними засобами можна забезпечити майже всі умови по спостереженню за об’єктами, є досить привабливим відкриття власної охоронної компанії.

Загалом охорону можна поділити на окремі три категорії: охорона майна юридичних осіб, охорона фізичних осіб, охорона майна фізичних осіб.

З чого почати?

Особливості платної вищої освіти

 

Вища освіта є запорукою розвитку та отримання гідної спеціальності та високооплачуваної роботи. В Україні діють заклади вищої освіти різних форм власності. Отже вступники можуть обрати будь-який начальний заклад як приватної так і державної чи комунальної форми власності та навчатися як безкоштовно так і за власний рахунок.

Як отримати дозвіл на суднову радіостанцію?

 

Дозвіл на експлуатацію суднової станції (в подальшому - дозвіл) видає УДЦР на підставі заяви та пакету документів, який додається до заяви. Для суден, які здійснюють плавання в двох областях і більше дозвіл отримується в центральному офісі УДЦР, для інших – як в філіях УДЦР, так і в головному офісі.

Як вносити зміни до реєстраційних документів на судно?

 

Свідоцтво про право плавання під державним прапором України (далі - Свідоцтво) є документом, який підтверджує внесення судна до Суднового реєстру України (далі - Реєстр). Свідоцтво має  містити актуальні дані як судна, такі його власника (судновласника).

Законодавством України закріплено обов’язок власника судна повідомляти про настання обставин, які потребують внесення змін до Суднового реєстру, протягом двох тижнів.

Як отримати податкову знижку за навчання

 

Кожен громадянин має право на отримання гідної освіти. І з упевненістю можна стверджувати, що мільйони свідомих українців отримують гідне навчання починаючи від дитячого садочка, школи і закінчуючи вищими навчальними закладами. Звичайно в умовах ринкової економіки – чим краще навчання, тим більше воно тяжіє, щоб бути платним. Але платне навчання теж має свої нюанси, якими можна з приємністю скористатися.

Держава в особі законодавчої влади прийнявши Податковий кодекс визначила поняття податкової знижки. Отже податкова знижка це податок з доходів громадян, який можна повернути по результатам року шляхом декларування.

Як змінився закон про реєстрацію ФОП і ТОВ у 2020 році

 

На початку листопада 2019 року набув чинності Закон України  «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо захисту права власності», який затвердив собою низку змін в законодавстві про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та в інших нормативних актах.

Відтепер встановлюються нові норми: щодо оформлення документів для реєстрації змін ТОВ, щодо екстериторіальності для реєстрації ФОП, щодо суб’єктів державної реєстрації тощо.

Значні правочини та спадщина у новому законі про ТОВ

 

Закoном України «Прo внесення змін до деяких закoнодавчих актів України щoдо захисту права власнoсті» № 159 (набув чиннoсті 02.11.2019) було внесено зміни в Закон України «Про тoвариства з oбмеженою та дoдатковою відпoвідальністю».

Одна з основних законодавчих змін стосується значних правочинів. Нагадаємо, що раніше керівнику підприємства для того, щоб вчинити правочин, що перевищував 50 % чистих активів (за результатами останньої фінансової звітності) необхідно було залучитися згодою загальних зборів учасників або учасника.

Як зареєструвати відокремлений підрозділ ТОВ?

 

Кожне товариство з обмеженою відповідальність має право зареєструвати відокремлений підрозділ як на території України, так і за кордоном.

Відповідно до вітчизняного законодавства відокремлені підрозділи юридичних осіб зустрічаються в таких формах: філія, представництво. Повноваження філії та представництва як підрозділів відрізняються між собою. Так, представництво створюється з метою представлення та захисту інтересів компанії, а філія створюється задля виробництва, виконання робіт, надання послуг від імені товариства.

Як визначити ступені ризику для дитячого садка

 

Планові заходи контролю у сфері дошкільної освіти здійснюються зазвичай з метою установити дотримання ліцензійних умов дитячими садками.

Планові перевірки проводяться обласними державними адміністраціями та Київською міською адміністрацією, а також Державною службою якості освіти відповідно до затверджених річних планів, на сайтах даних органів можна відстежити дану інформацію.

Досліджуючи затверджені планові перевірки можна спостерігати за тим, що до деяких дошкільних закладів Державна служба якості освіти частіше застосовує заходи планового контролю ніж до інших.

Договір з лабораторією для виробників алкоголю

 

До початку 2019 року виробникам алкогольної продукції для того щоб отримати ліцензію на виробництво необхідно було мати власну акредитовану лабораторію з перевірки якості та безпечності алкогольних напоїв. Це значно сповільнювало розвиток виробництва алкогольної продукції в Україні.

Лише малі вино виробники могли заключити договір з такою лабораторією, на виробників всіх інших алкогольних напоїв розповсюджувалися норми обов’язкової наявності власної лабораторії.

Як підготуватися до атестації виробникам алкогольної продукції?

 

Закoн України «Прo державне регулювання вирoбництва і oбігу спирту етиловoго, коньячнoго і плoдового, алкoгольних напoїв, тютюнoвих вирoбів та пальнoго» закріплює одну з вимог отримання ліцензії на виробництвo алкoгольних напоїв – проходження атестації вирoбництва.

Атестація вирoбництва алкoгольних напoїв складається з комплексу заходів територіальних органів державнoго підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості», які включають в себе перевірку таких показників:

Як відповісти на запит поліції?

 

Досить часто, суб’єкти господарювання отримують запити від правоохоронних органів, органів Антимонопольного комітету України тощо про надання інформації та документів, але далеко не кожен підприємець знає: чи правомірний даний запит? як правильно скласти відповідь на запит? які санкції за ненадання відповіді на запит?

В законодавстві чітко встановлена норма, яка надає право Національній поліції України, її територіальним органам та структурним підрозділам подавати запити на отримання інформації, документів та інших матеріалів в суб’єктів господарювання.

З якою ціллю та на яких підставах органи поліції можуть направити Вам запит?

Як надати відповідь на запит НКРЗІ?

 

Досить часто при здійсненні своєї діяльності оператори та провайдери телекомунікації отримують листи про необхідність надання інформації від Національної комісії,  що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку та інформатизації (НКРЗІ).

Одним з основних завдань НКРЗІ є збирання та аналіз даних ринку телекомунікаційних послуг, а також контроль за якістю даних послуг. В законодавстві про телекомунікаційну діяльність зазначається, що посадові особи НКРЗІ можуть направляти запити на отримання (уточнення) інформації та пояснень від операторів та провайдерів, а також у зв’язку з розглядом звернень фізичних та юридичних осіб.

Як відповісти на запит Антимонопольного комітету України

 

Завданнями Антимонопольного комітету України (далі - АМКУ) є контроль за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції, контроль за концентрацією, узгодженими діями суб'єктів господарювання, захист конкуренції в сфері державних закупівель, сприяння розвитку добросовісної конкуренції та проведення моніторингу державної допомоги бізнесу.

Широкий спектр завдань і обумовлює широкі повноваження, які поширюються на всі сфери бізнесу.

З метою контролю, моніторингу, в рамках розгляду справ, АМКУ має право направляти запити, вимоги будь-яким суб'єктам господарювання.

Як отримати ліцензію на дитячий садок?

 

Особи, які хочуть відкрити дитячий садочок і отримати ліцензію часто задаються питанням, що для цього потрібно. Крім необхідних документів для ліцензії, які можна знайти в законах, на сайтах юридичних фірм, також потрібно дотримуватися матеріально-технічних та організаційних вимог.

Перш за все, варто відзначити, для того щоб отримати ліцензію на садочок юридичній особі або фізичній особі - підприємцю необхідно розробити відповідно статут або положення.

Статут і положення в свою чергу повинні відповідати ліцензійним умовам.

Що ж потрібно знати при підготовці матеріально-технічної бази садка?

Ліцензія Мінсоцполітики для агентства з працевлаштування

 

Починаючи з 2014 року і отримання безвізового режиму в ЄС, українці все частіше користуються можливістю заробляти у сусідніх західних країнах. Саме тому настільки бурхливо розвивається ринок посередництва в працевлаштуванні за кордоном.

Консультування, підбір вакансій і розміщення реклами про вакансії за кордоном регулюється законодавством і ліцензується. Ліцензія безстрокова і видається Міністерством соціальної політики України. За 2018 рік Мінсоцполітики видало 331 ліцензію, 38 були анульовані, 4 ліцензіатам відмовили у видачі, а також видано 453 рішення «залишити справу без розгляду». Практика показує, що при отриманні ліцензії самостійно потрібно бути готовим до затримок, а саме: кілька разів отримати рішення про усунення помилок і перенесення розгляду справи.

Як отримати посвідку на проживання без візи і виїзду з України

 

Для довгострокового і офіційного перебування нерезидента на території України необхідно оформити ВНЖ. Даний порядок передбачений українським законодавством. Існують певні підстави для оформлення ВНЖ, а саме:

Як агентству з працевлаштування виконувати ліцензійні умови?

 

Крім отримання ліцензії до агентства з працевлаштування за кордоном виставляється ряд вимог, які є обов'язковими до виконання. Часто до наших юристів звертаються фінансово успішні агентства, які приділили достатньо уваги маркетингу і в той же час пропустили ряд вимог, які існують в цій сфері. Іноді наслідки порушення ліцензійних умов можуть поставити під питання взагалі існування такого проекту.

Для досягнення успіху в тій чи іншій сфері знання всіх нюансів і правил є абсолютною необхідністю. Отримуючи ліцензію на посередництво у працевлаштуванні краще заздалегідь підготуватися до юридичних вимог. Пропонуємо вивчення ліцензійних умов з працевлаштування за кордоном як спосіб зробити свою справу більш ефективною і захищеною. Вимоги до агентств можна розділити на наступні групи:

Як відповісти на запит податкових органів

Кожне підприємство, що діє може стикатися у своїй роботі із запитами з податкових органів про надання інформації. В останні роки такі листи почастішали через боротьбу державного апарату з тіньовою зайнятістю. І в такому випадку, приводом дати інформацію, може бути наявність на підприємстві тільки одного працевлаштованого працівника (директора) або суттєві обороти при малій кількості працевлаштованих співробітників.

 

Працюємо та разом допомагаємо Перемагати

 

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

МИ ЗАВЖДИ НА ЗВЯЗКУ В МЕСЕНДЖЕРАХ

+38 067 469 83 30

 

або

OGP - Lawyers & Accountants