OGP - CONSALTING PARTNERSHIP
Контакты:
Адрес:
ул. Соломенская дом 3, офис 807 г. Киев,
Телефон:
(044) 337-7315,
Электронная почта:
i@ogp.ua

Україна, м. Київ,

вул. Солом`янська,

буд 3, офіс 807

Polska, Kraków,

ul. Kraszewskiego

36/128

Україна, Київ,

Polska, Kraków,

Зміна директора 2015-04-15 17:03:05

 

Директор (або генеральний директор) згідно з чинним законодавством є посадовою особою на підприємстві і може представляти інтереси організації без доручення, підписувати офіційні документи від імені підприємства і розпоряджатися фінансовими ресурсами.

Зміна директора на підприємстві - природна ситуація в разі зміни керівництва. До реєстрації зміни директора ТОВ необхідно підійти дуже відповідально, оскільки в державних структурах (податкових органах, нотаріаті) орієнтуються не на внутрішні протоколи засновників про зміну директора і не на заяви директора про звільнення або наказ про призначення нового директора, а на відомості ЄДРПОУ.

Нерідко при зміні директора підприємству необхідно провести внутрішній аудит (бухгалтерську перевірку) для виявлення всіх недоліків в системі бухгалтерського обліку.

 

Якщо Ви директор і подали заяву про звільнення,

Якщо Ви продаєте компанію і змінюєте керівника компанії,

Якщо Ви новий директор і вступаєте на посаду,

У всіх цих випадках необхідно подбати про реєстрацію зміни директора в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.

 

Наша компанія готова надати юридичні послуги з реєстрації зміни директора ТОВ (підприємства, організації).

Базова вартість реєстрації зміни керівника - 1000 грн.

Державне мито – 600,00 гривень

У вартість юридичних послуг оплата державного мита не включена.

Базовий термін реєстрації змін - від 2 робочих днів.

 

У вартість реєстрації зміни директора включені:

юридична консультація з питань належного дотримання всіх вимог закону при зміні директора, зміні генерального директора;

підготовка установчих документів та реєстраційних заяв;

отримання Довідки зі статистики;

отримання Виписки з ЄДРПОУ.

Додаткова послуга: переоформлення ліцензій і дозволів (необхідна ліцензійна умова і вимога законодавства про дозвільну систему).

 

Документи та інформація, необхідні для замовлення послуги по зміні директора організації:

оригінал Виписки про державну реєстрацію;

оригінал відомостей з ЄДРПОУ (статистика);

оригінал протоколу (рішення) про обрання керівника;

копії документів про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників - юридичних осіб;

копії паспорта та ідентифікаційних номерів кожного з учасників - фізичних осіб та посадових осіб (директора);

інша необхідна інформація (визначається індивідуально для кожного клієнта при заповненні анкети у нас в офісі).

 

ПАМ'ЯТАЙТЕ: змінити директора ТОВ за допомогою нашої компанії - це можливість проконсультуватися у досвідченого юриста, провести якісний внутрішній юридичний і бухгалтерський аудит на підприємстві, отримати додатково особистий час і гарантований результат. Наш досвід підтверджується більше 50 успішно зареєстрованими змінами керівництва у юридичних осіб щорічно.

Ви можете зв'язатися з нами за допомогою електронної пошти або по телефону.

 

OGP - LAWYERS & ACCOUNTANTS
Підписуйтеся і задавайте Ваші питання на нашій сторінці у Facebook
5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00

 

Працюємо та разом допомагаємо Перемагати

 

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

МИ ЗАВЖДИ НА ЗВЯЗКУ В МЕСЕНДЖЕРАХ

+38 067 469 83 30

 

або