Директор (або генеральний директор) згідно з чинним законодавством є посадовою особою на підприємстві і може представляти інтереси організації без доручення, підписувати офіційні документи від імені підприємства і розпоряджатися фінансовими ресурсами.
Зміна директора на підприємстві - природна ситуація в разі зміни керівництва. До реєстрації зміни директора ТОВ необхідно підійти дуже відповідально, оскільки в державних структурах (податкових органах, нотаріаті) орієнтуються не на внутрішні протоколи засновників про зміну директора і не на заяви директора про звільнення або наказ про призначення нового директора, а на відомості ЄДРПОУ.
Нерідко при зміні директора підприємству необхідно провести внутрішній аудит (бухгалтерську перевірку) для виявлення всіх недоліків в системі бухгалтерського обліку.
Якщо Ви директор і подали заяву про звільнення,
Якщо Ви продаєте компанію і змінюєте керівника компанії,
Якщо Ви новий директор і вступаєте на посаду,
У всіх цих випадках необхідно подбати про реєстрацію зміни директора в Єдиному державному реєстрі підприємств та організацій України.
Наша компанія готова надати юридичні послуги з реєстрації зміни директора ТОВ (підприємства, організації).
Базова вартість реєстрації зміни керівника - 1000 грн.
Державне мито – 600,00 гривень
У вартість юридичних послуг оплата державного мита не включена.
Базовий термін реєстрації змін - від 2 робочих днів.
У вартість реєстрації зміни директора включені:
юридична консультація з питань належного дотримання всіх вимог закону при зміні директора, зміні генерального директора;
підготовка установчих документів та реєстраційних заяв;
отримання Довідки зі статистики;
отримання Виписки з ЄДРПОУ.
Додаткова послуга: переоформлення ліцензій і дозволів (необхідна ліцензійна умова і вимога законодавства про дозвільну систему).
Документи та інформація, необхідні для замовлення послуги по зміні директора організації:
оригінал Виписки про державну реєстрацію;
оригінал відомостей з ЄДРПОУ (статистика);
оригінал протоколу (рішення) про обрання керівника;
копії документів про державну реєстрацію та протоколу (рішення) про обрання керівника кожного з учасників - юридичних осіб;
копії паспорта та ідентифікаційних номерів кожного з учасників - фізичних осіб та посадових осіб (директора);
інша необхідна інформація (визначається індивідуально для кожного клієнта при заповненні анкети у нас в офісі).
ПАМ'ЯТАЙТЕ: змінити директора ТОВ за допомогою нашої компанії - це можливість проконсультуватися у досвідченого юриста, провести якісний внутрішній юридичний і бухгалтерський аудит на підприємстві, отримати додатково особистий час і гарантований результат. Наш досвід підтверджується більше 50 успішно зареєстрованими змінами керівництва у юридичних осіб щорічно.
Ви можете зв'язатися з нами за допомогою електронної пошти або по телефону.