OGP - CONSALTING PARTNERSHIP
Контакты:
Адрес:
ул. Соломенская дом 3, офис 807 г. Киев,
Телефон:
(044) 337-7315,
Электронная почта:
i@ogp.ua

Україна, м. Київ,

вул. Солом`янська,

буд 3, офіс 807

Polska, Kraków,

ul. Kraszewskiego

36/128

Україна, Київ,

Polska, Kraków,

Реєстрація відомостей про кінцевих бенефіціарних власників 2020-07-07 15:58:17

 

Реєстрація відомостей про кінцевих бенефіціарних власників – необхідна реєстраційна дія для відображення всіх осіб, які прямо чи опосередковано володіють юридичною особою самостійно чи спільно з іншими.

Одним з основних документів у відомостях є структура власності – схематично зображена система взаємовідносин фізичних та юридичних осіб в компанії.

З 11 липня 2021 року набрав чинності Наказ Міністерства фінансів України від 19 березня 2021 року № 163 «Про затвердження Положення про форму та зміст структури власності». У зв’язку з цим, в період з 11.07.2021 до 10.10.2021 року всі юридичні особи зобов’язані подати відомості про кінцевих бенефіціарних власників.

 

Наша компанія готова надати юридичні послуги з реєстрації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників.

Пакет послуг «Простий»

(якщо всі учасники фізичні особи) 

 

Пакет послуг «Юридичний»

(якщо серед учасників є юридичні особи)

 

Пакет послуг «Нерезидент»

(якщо серед учасників є нерезиденти)

 

Строк: 2 робочі дні

Вартість: 1 000 грн.

 

Строк: 2 робочі дні

Вартість: 1 200 грн.

 

Строк: 4 робочі дні

Вартість: 2 000 грн.

 

Консультація юриста щодо процедури реєстрації та необхідних документів;

Юридичний аналіз наявних документів по компанії;

Аналіз структури власності компанії;

Розробка схеми структури власності;

Підготовка заявочних документів;

Організація зустрічі в нотаріуса;

Подача документів державному реєстратору;

Повний супровід під час розгляду документів.

 

Аналогічні послуги як в попередньому варіанті, та додатково:

Організація перекладу документів;

Консультація на англійській/польській мовах.

 

Акційна пропозиція – 500 грн за підготовку документів та консультації, у разі подачі відомостей до реєстратора безпосередньо директором.

 

Додаткові витрати:

681 грн (станом на 01.01.2021) – державний адміністративний збір за державну реєстрацію змін;  До 10.10.2021 року – всіх заявників звільнено від збору.

200 грн – нотаріальне засвідчення 1 копії паспорту;

600 грн – нотаріальне засвідчення 1 довіреності;

1 000 – 5 000 грн – послуги з перекладу з нотаріальним засвідченням.

 

Необхідні документи для реєстрації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників:

Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців;

Нотаріальна копія паспорту та копія ідентифікаційного коду кожного з бенефіціарних власників;

Витяг, виписка чи інший документ з торговельного, банківського, судового реєстру тощо, що підтверджує реєстрацію юридичної особи - нерезидента в країні її місцезнаходження, - у разі коли засновником є юридична особа – нерезидент;

Інші документи (договір купівлі-продажу або дарування корпоративних прав, акт приймання-передачі частки, договір управління майном і т. д.) – в разі необхідності.

 

Комплекс послуг, які Ви отримаєте при замовленні реєстрації відомостей про кінцевих бенефіціарних власників:

  1. Консультація юриста щодо процедури реєстрації та необхідного пакету документів;
  2. Юридичний аналіз документів компанії;
  3. Підготовка необхідного пакету документів для реєстрації інформації про бенефіціарів;
  4. Аналіз та розробка схеми структури власності компанії;
  5. Подача документів державному реєстратору;
  6. Повний супровід під час розгляду документів.

 

Переваги, які Ви отримуєте, замовляючи послугу у нас:

  1. Комплексний підхід: аналіз ситуації експертами юристами і бухгалтерами;
  2. Гарантія досвіду, професійності при виконання доручення;
  3. Безкоштовні консультації щодо супутніх питань при внесення змін до Єдиного державного реєстру;
  4. Повна конфіденційність при опрацюванні інформації;
  5. Чітке дотримання законодавства та уникнення клопотів стосовно можливих санкцій та блокування рахунків.

 

Додаткові юридичні послуги, які Ви можете отримати в нашій компанії

Приведення Статуту у відповідність до чинного законодавства. Статут - установчий документ ТОВ, який регулює відносини між учасниками. Тільки при відповідності всім законодавчим нормам він буде мати юридичну силу, адже застарілі положення не є обов’язковими для виконання.

Внесення змін до Статуту та ЄДР.  У випадку змін в діяльності в компанії (зміна учасників, адреси, директора і т. д.), всі відомості мають бути відображені в установчому документі та ЄДР.

 

Правові аспекти

Відповідно до Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»,  кінцевий бенефіціарний власник - фізична особа, яка здійснює вирішальний вплив (контроль) на діяльність клієнта або фізичну особу, від імені якої проводиться фінансова операція.

 

Вирішальний вплив може бути прямим або непрямим.

Прямим вирішальним впливом є володіння часткою не менше 25 відсотків статутного капіталу або прав голосу на загальних зборах юридичної особи.

Здійснення непрямого впливу є в разі:

  • Володіння часткою не менше 25% через пов’язаних фізичних або юридичних осіб;
  • Володіння, користування, розпорядження активами, здійснення контролю над активами, право на отримання доходів від діяльності юридичної особи;
  • Участь у формуванні складу органів управління, вплив на результат їх голосування, здійснення операцій, які дають можливість визначати основні умови господарської діяльності юридичної особи;
  • Наявність права приймати обов’язкові рішення, що мають вирішальний вплив для юридичної особи.

Якщо Статут містить неактуальні дані або не відповідає чинному законодавству, то спочатку потрібно внести зміни в Статут і після цього реєструвати відомості про кінцевих бенефіціарних власників.

 

Відповідальність

За неподання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників або подання з порушенням встановлених строків передбачена адміністративна відповідальність (ст 16611) у вигляді штрафу розміром від 17 000 до 51 000 грн.

За подання неправдивих відомостей, в тому числі про кінцевих бенефіціарів, під час державної реєстрації передбачена кримінальна відповідальність у вигляді штрафу розміром від 85 000 до 136 000 грн., або арешт від 3 до 6 місяців, або позбавлення волі до 3 років.

 

Часті питання

Які документи потрібно подати для реєстрації кінцевих бенефіціарів, якщо серед учасників є іноземець?

Інформація про учасника-нерезидента буде подаватись тільки якщо він має прямий (володіє  часткою більше 25% статутного капіталу) або непрямий вирішальний вплив на компанію.

Серед необхідних документів:

  • Заява;
  • Схема структури власності;
  • Нотаріальна копія паспорту іноземця з нотаріально засвідченим перекладом на українську мову. 

 

Протягом якого строку подається інформація про структуру власності?

В період з 11 липня по 10 жовтня 2021 року всі юридичні особи зобов’язані подати відомості про кінцевих бенефіарних власників.

Також такі відомості подаються щорічно протягом 14 днів з дати державної реєстрації юридичної особи.

В разі виникнення змін в діяльності юридичної особи, слід повідомляти актуальну інформацію про кінцевих бенефіціарів протягом 30 робочих днів з дня виникнення змін.

 

Чи можуть бути випадки, коли кінцеві бенефіціари відсутні? В такому випадку подаються документи для реєстрації таких відомостей?

Так, прикладом може бути ситуація, коли всі учасники володіють частками менше, ніж 25 % статутного капіталу та не здійснюють непрямого вирішального впливу на діяльність компанії. В такому випадку в схемі структури власності відображається відсутність кінцевих бенефіціарних власників. Навіть у випадку відсутності кінцевих бенефіціарів подача документів для реєстрації, які підтверджують відсутність таких осіб є обов’язковою.

 

OGP - LAWYERS & ACCOUNTANTS
Підписуйтеся і задавайте Ваші питання на нашій сторінці у Facebook
5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00

 

Працюємо та разом допомагаємо Перемагати

 

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

МИ ЗАВЖДИ НА ЗВЯЗКУ В МЕСЕНДЖЕРАХ

+38 067 469 83 30

 

або

OGP - Lawyers & Accountants