OGP - CONSALTING PARTNERSHIP
Контакты:
Адрес:
ул. Соломенская дом 3, офис 807 г. Киев,
Телефон:
(044) 337-7315,
Электронная почта:
i@ogp.ua
+38(044) 337-7315
+38(050) 418-1589
+38(067) 471-5357

Україна, м. Київ,

вул. Солом`янська,

буд 3, офіс 807

Polska, Kraków,

ul. Kraszewskiego

36/128

Україна, Київ,

Polska, Kraków,

+48 12 881 27 87

Перевірки Мінсоцполітики у 2020 році 2019-12-01 22:00:00

 

Міністерство соціальної політики вже затвердило план перевірок посередників у працевлаштуванні за кордоном на 2020 рік, а це означає, що можна дізнатись чи будуть Вас перевіряти на предмет дотримання ліцензійних умов.

ПЛАН ПЕРЕВІРОК - https://inspections.gov.ua/regulators-plans/view?planning_period_id=4&regulator_id=18


Для того, щоб перевірка пройшла без проблем варто підготуватись заздалегідь. Рекомендуємо звернути увагу на наступні пункти, в яких найчастіше виявляються порушення:

  1. Куточок споживача. Перелік документів та даних, які обов’язково мають бути в куточку споживача можна звірити в п. 7 Ліцензійних умов провадження діяльності з посередництва у працевлаштуванні за кордоном.

  2. Документообіг з клієнтами. Ліцензіати зобов’язані зберігати ще протягом трьох років після закінчення строку дії: договір з клієнтом, акт наданих послуг, копію трудового договору. Хронологія підписання документів має бути такою, як і в переліку вище.

  3. Документообіг з іноземними роботодавцями. Відповідно до ліцензійних умов з кожним роботодавцем потрібно укласти зовнішньоекономічний контракт, затвердити проект трудового договору і разом з випискою іноземної компанії та копією колективної угоди подати всі документи до Мінсоцполітики.

  4. Документально підтверджені зміни. Про будь-які зміни у документах, які подавались для отримання ліцензії необхідно повідомляти Мінсоцполітики протягом місяця. Рекомендуємо зберігати взагалі все листування з державними органами.

  5. Юридична підтримка. Ліцензіат має заручитись юридичною підтримкою штатного юриста або укласти договір на юридичне обслуговування з юридичною компанією (юридичною особою або ФОП). Договір зі знайомим юристом, який надає послуги неофіційно, не підійде.

  6. Журнал обліку клієнтів. Тут головним є те, щоб на всіх клієнтів, які занесені до журналу були всі відповідні документи.

  7. Звіти 1-ПА. Відповідно до останніх змін звіт тепер є щоквартальним, подається до служби зайнятості у паперовому вигляді. Подавати звіт потрібно у 2 примірниках, на одному проставляється штамп про прийняття.

  8. Платіжка про сплату ліцензійного збору. Цей документ рекомендуємо зберігати завжди, зробити скан.

Сподіваємось, що наші рекомендації допоможуть уникнути спорів з органом ліцензування, підготуватись та успішно пройти будь-які перевірки.

 

OGP - CONSULTING PARTNERSHIP
Підписуйтеся і задавайте Ваші питання на нашій сторінці у Facebook
5 1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Рейтинг 5.00

НАШІ КЛІЄНТИ

  • Антекстрой

    Антекстрой

  • Ассоциация медицинских организаций

    Ассоциация медицинских организаций

  • Бест Линк

    Бест Линк

  • БИХЕЛС

    БИХЕЛС

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4

ОТРИМАЙТЕ БЕЗКОШТОВНУ КОНСУЛЬТАЦІЮ

МИ ЗАВЖДИ НА ЗВЯЗКУ В МЕСЕНДЖЕРАХ

+38 067 469 86 10


ПРОСТО НАЖМІТЬ:


або

ЗАПОВНІТЬ ЗАЯВКУ ТА МИ ПЕРЕДЗВОНИМО ВАМ

Please, enter your name
Please, enter your phone number
Please, enter your message